trött dag .. :/

Tjo, kolla på denna trail: http://video.msn.com/?mkt=sv-se&vid=332e4a21-d45e-40c4-aff7-463edaa2ce2e&from=SVSE_WOWTV&tab=m1223030652028
Den nya av New moon! Jag tror att jag dör! Den verkar så välgjord och den är nästan som man har tänkt böckerna.. Besviken kommer jag inte att bli kan jag säga! iiiih! Ett tah kvar bara, men snart så blir det att nörda den på bio :D läntar!, 'Kommer säkert va nått annat så jag missar det, förvånad skulle man ju inte bli med min tur. :/ x) nejdå positiva tankar här nu då..

skola idag i alla fall, det är inte tråkigt men det är otroligt jobbigt eftersom jag är så trött jämt, ändå sov jag länge, jag gick liksom å la mig ganska tidigt, lr den va 10- halv 11, men det är ändå skapligt om man jämför med när jag brukar somna annars liksom.
Förutom skolan så har jag ju vart i stallet, red min lilla Rutan. Blev att rida bort till pistols ridbana, gick brabra. Hade några som sällskap så det blev lite trångt där, men när min lilla häst blir avslappnad så är det så roligt, då lyssnar hon som bare den och det är riktigt kul :) Vet inte om hon ser så fin ut men hon börjar komma till lite högre form nu, klart att hon går lågt, det måste hon ju göra, men i början när jag inte "kände" henne ordentligt så tryckte hon ner sig så. Nu går hon lagomt, det går ju att bättra på , har ju inte tränat för någon än. Med hjälp kommer det att gå kanon tror jag! Puss på min hästapolle :) <3 Hon är en mkt gosig och speciell häst så deså ^^

Nu ska jag skriva rent lite till historian.. på tal om annat så älskar jag att idol har börjat igen, det är så kul! om jag får säga det själv så gick rätt killar "vidare" igår, exakt dom jag ville, ibland äre bara för bra! Idag var Moa bäst och marielle , lr vad hon nu hette :S. Annars tkte jag inte dom var så superbra.. ska jag säga xD haha! nej men ajja..  House var det efteråt också, mkt bra, fast det va inte lika bra som det brukar, tyvärr..
Jaja, när jag är klar med historian så ska jag äntligen sova, men i möra börjar vi halv ett ;) .. men jag ska ändå upp tidigt.

Godnatt på folket ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0