jag har dålig fantasi på dessa rubriker. uschfyochblää^^

Ja, sitter här vid datorn. Måste plugga, egentligen borde jag bädda ner mig nu för att sova men jag fastnar så vid datorn. Det är inte bra. Kommer att skriva IG på proven i morrn.. Blää. jag har pluggat hela helgen men inget fastnar ju i skallen på mig. I allafall så blev det att gå och prata med Becca igår, behövligt och det känder jätteskönt att prata om allt och inget. :) Tack Becca <3 Idag har jag inte gjort mycket, lr Emelie kom förbi en stund förut. Gummsi, finns här vet du! Så följde jag henne en bit. Skönt att prata med dig med=), blir inte det lika mycket längre. Men vi flickör får kolla igenom en bunt filmer och tjocka godis nån helg.. Va mysigt det skulle vara. Sånt behövs ibland.

Blev att åka till stallet ganska sent, hade planerat att åka dit tidigare, men det blir inte alltid som man tänkt sig, men vissa saker får gå före ibland. Så det blev ingen ridning men jag longerade henne. Hon lyssnar bättre nu stumpan. Suveränt :) <3

Måste säga att  jag har suverän musik på dator nu, lr snarare på Spotify.. älskart ^^

En annan sak jag måste säga är att jag kan knappt vänta till premiären på "New moon" höhö.. Ska bli riktigt kul och se om det är lika bra som boken . :) .

 

Whoo is it ^^

 

Ne nu ska jag sova :)

Godnatt gott folk


Kommentarer
Postat av: Becca

Ja det va verkligen behövligt!

haha;D<3

2009-10-12 @ 20:49:02
URL: http://thewaytothetop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0