PLAASSK.. plupp

(det där var mamma som hoppade i vattnen och Sally som hoppade efter XD, mamma som kom på det, hoho, satt och kom på det igår om vi skulle vara i stugan och åka flotte.. ajja det blir bara komplicerat om jag ska förklara det, kul vare i alf ^^ )


Mutemath  -  The nerve

Can you belive this world's got the nerve to insist
that it won't trade in for a better one?
Can you belive this world's yellin' out in the dark
it want's to be left alone?

Can you belive this world never woulda had the change
without us giving blood?
Can you belive this world lacks the common courtesey
to thanks us all for the love?

Set it on fire...


....

Can you belive this world's just a chommer in the sky
with a lie in his soul?
Can you belive this world's just exactly as we built it
running out of control?



Visst är det sant?. Älskar låten, den är grymt bra så är det så sant!

Har inte skrivit så mycket nu på ett tag. Men så kan det ju vara. Allt känns väldigt bra nu i allafall. :)
Ska träna på söndag för Madde Erickson och förhoppningsvis ska skolans tränare Anette komma till stallet i morgon och ha någon slags lektion. Idag får lilla tösan stå. Igår när jag red blev jag så arg på mig själv och det gör mig så ledsen. Inte hästens fel men dte blir ju lätt att man anklagar hästarna, eftersom dom inte fattar någe ^^ hihi nejdå. Min lilla RutisTutis. Stog och kramade en massa på henne igår efter det ridpasset.. usch!. Förstår verkligen det dära med att okunskap leder till "våld" eller att man liksom blir arg.. Sånt måste jag träna bort. Dagen innan det red jag ut en sväng, kanske 30-40 minuter lite lagomt.  I måndags red jag ut en liten bit sen red jag på banan och det gick kanon! :D.. Var ganska utvilad då också, kan bero på det också, att jag inte hade lika kort stubin. Inte kul då. Nog om det, fast jag tycker det är kul att skriva om mina dagar i stallet ^^. Till helgen har jag helgen, jobbiga mornar blir det men jaja, har ett helt lov att vila ut mig på ^^.

Ne nu ska jag göra klart lite skolarbeten, slutade tjugo över 11 idag. riktigt gött! Men i morrn blir det att cykla 5 mil på min skrothög med skolan. Herre gud!  haha nee " o herre ge vad får man se, en trasig cykel som är helt sne" höhö.

Goderdagens tha peOpLe


Föresten.. har hört att en lerig häst är en glad och lycklig häst. Det värmde om hjärtat!
<3:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0