Allt går inte alltid så bra..

ne, det gör ju inte det. Men måste säga att de senaste dagarna har varit jättebra, har vart på ett ganska så  bra humör men har fått mina små dampanfall ibland. Rutan blev vaccinerad igår, hon skötte sig super. Men annars är allt skit. Orkar inte med det här livet med att vara mig om det ska vara som det är. Jag har så mkt hat i mig. Vet inte vad jag ska göra men det löser sig väl. som sagt går allt inte alltid så bra. Kan inte ens träffa mina kompisar pga av att jag är som jag är, jag hoppas att livet blir lättare när jag flyttar från detta jävla hus till något eget, fåv göra allt i min takt, vara för sig själv och vara sig själv. Hatar det här! Inte konstig att jag är sån tidsoptimist som jag är när man har sånna föräldrar som man har. Så verkar det som mamma tycket att det är kul när jag får mina jäva fan damp anfall, det gör att jag kokar upp till en viss nivå och det gör att jag.. asså jag orkar inte. Jag vet inte vad jag ska göraoch jag orkar inte höra henne jävla kommentarer. Meeen du hinner ju inte, men tror du att du kommer att ta dig dit på den tiden.. Stackars dina kompisar..  Du kommer snart inte ha kvar några kompisar som alltid får vänta eller höra på dig hela tiden. ..
VAFAN BERor det på fan!!!  Det är ska jag kanske inte skriva offentligt men jag bryr mig inte ärligt talat. Bryr mig inte längre! Älskar min häst, min hund och mina vänner, blir så besviken på mig själv bara. Jag har stora problem gott folk..



















Min lilla  Rutan  , som även hon är tjurig nu och som har tappat sko, men som tur är kommer hovslagarn i möra, bra tajming hon har, tappar sko dagen innan hovslagningen och samtidigt som hon precis blivit vaccinerad <3





















Kommentarer
Postat av: angelica

även om vi knappt träffas längre, så är du min vän viilket du är sen elr inte, glöm inte det ;$ <3

Postat av: Jossetuss ^^

Va glad jag blir, gummsan. Tråkigt att vi inte träffas så mycket bara :) <3

2009-10-16 @ 17:54:36
URL: http://jjossann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0