Tisdag ..:))

Tja! Har kommit fram till att jag inte ska skriva lika mycket som jag alltid gör dom gånger jag väl skriver nått. Inte så kul att läsa liksom. Men jag tycker det är kul att skriva mycket. Eftersom jag har så mycket tankar om allt. Okej det där lät kanske lite dumt men jag menade det inte så. Fast det kanske bara var jag som tänkte så så skitsamma :S . Funderar på att låta Rutisen stå lite mer än vanligt. Är inte motiverad till det överhuve tage så är det så mycket i skolan som ska bli klart. Genom att jag är i stallet får jag ingen ork eller tid till skolarbete och tvärtom. Så det blir bara fel. Bättre att satsa på något. Kan ju inte satsa på ridningen så det får alltså bli att satsa på skolan.. :/
Det blir bra. Ne nu ska jag göra lite skolarbete... jag vill ha choklad :D .. fast nnee det har vi inte. Denna skoldag på tal om skolan har varit riktigt kul. " Vem varee, vem vare som tog pennan? "  mohaha! ne och mitt skrik som ekade över hela skolan. Nee nu ska jag ge mig men alltid kul med lilla jessi o compani ^^
På tal om lite annat så blir det troligen fest på fredag med mina gooa vänner. Jossan is back x).. och på tal om det så hade jag jättekul i lördags, tack för en bra vad säger man kväll, natt ? .. både och kanske.. träffa en massa kul folk som man itne sätt på länge. haha lr jag tyckte det va kul ialf :D

Puss&Kram skumbanan ^^

Kommentarer
Postat av: angelica

varför inte satsa på ridningen ? ;o :D

2009-11-17 @ 21:20:01
Postat av: jossan

Har inte dom möjligheterna där jag står nu. Men funderar på att ställa mig någonstans vid botorp om det finns nått stall någonstans :)

2009-11-20 @ 12:50:16
URL: http://jjossann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0