SnöSnöSnö:)

Hejsan!
Är faktiskt på lite blogg humör nu. Det är ju bra. Är hemma, eftersom vi har håltimma på jävla tre timmar! . Fast det är rätt gött att va hemma lite. Så ska plugga lite snart, säger jag ialf. Ne men jag ska skirva in träningsdagboken på datorn, det jag har skrivit vill säga. Så ska jag skriva för de senaste dagarna så ska jag ta det som en vana nu att skriva det. Går ju på betygen. Så är det ett svenska förhör i e.m som jag ska träna lite på.
Min hund är så söt! Hon ligger i min säng och sover, blir nästan tårögd ^^ Så lyssnar jag på riktigt bra musik om jag får säga det själv. Kan inte bli bättre för tillfället. Är jätte mysigt. Ska upp och värma en kopp te också. Älskar vädret ! Älskar snön! Longerade Rutan i snön igår. Hon lyssnade jättebra! Blir bara bättre och bättre med den här hästen. Det är skitbra ju :). Så får vi se om jag ska va med på träningen för Madde på Söndag. Hoppas det skulle verkligen vara super!
Idag blire ingen ridning, ska ta vaccinet mot svinet :S . Men det går nog bra är itne så jätte känslig mot sånt där, fast det kanske jag inte heller ska säga. Jag tar ju medicin varje dag så jag får ta sprutan lite i förhand, innan alla andra ^^. Eller vi fick fixa egen tid men ändå tidigare. Alltid speciell . hihi! Jag kommer säkert dö av vcaccinet. vem vet :S

Ne nu ska jag göra annat. Ha det gosigt i vinter vädret. För det ska jag :)

CiiaaoCiaao

En sak bara innan jag är klar. Läste att lilla Rob inte håller med om att han är en hunk, han tycker själv inte att han är snygg lr att han tyckte att han såg ut som en idiot och som han var liksom liten.. ujujuj.. Klart man tycker ju inte att en själv alltid är så snygg, men jag håller inte med han ialf. Han är cool! Snart blir det att glo på han, (fast det är ju inte bara därför, bara en liten bonus ^^ ) på bioduken, ska boka biljett nu snart :D <3 iiih! Jag kommer nog inte bli besviken, efter det jag har sätt på trailern ;) höhö! Den verkade lika bra gjord som den första. om inte bättre, det händer ju mer i den här! Längtar nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0