.. nu äre bara att se framåt. Det blir bättre dagar.

"And live is all black and white
And tell me what is wrong and right
I don't suppose that anybody knows
and maybe when we reach the end
We'll ask imaginary friends, why no response?"

Tjo alla som läser.. inte många alltså men tjo ändå :)
Även den dära "texten" är ifrån en av Mutemaths låtar. Dom är så bra, deras låtar är så bra skrivna och de flesta har liskom en mening. Älskar dom!
Ooh så måste jag säga att Erik i idol är så grymt bra! Skit i idol som bagge sa. Han är ju redan en stjärna liksom! :D aaah! får så damp när han sjunger hans röst är enormt go! Han är så cool! Jag tyckte inte om han i början men ju mer man har sett han så ju mer tycker man om honom, han verkar en sån go person!
hihi jaja :)
Just nu sitter jag och pluggar, skrev nyss blogg för idag men jag skriver om den för det är redan en del som har ändrats. Så känner jag för att skriva.
Ska börja plugga lite nu till provet som jag ska göra på fredag. Måste göra det på omprov tillfället eftersom jag missade det. Vill ju gärna få bra på det.
På tal om annat så känns allt lite hopplöst för tillfället. Saknar alla som jag träffade hemma hos Anna i Frövi. Den glädjen jag fick med mig därifrån kunde jag leva på i några dagar, men sen sluts man in i det vanliga igen. Rutiner, skolan, vanliga folket. Klart att jag har jättebra kompisasr runt omkring mig här hemma med. Men det är så jag känner det lite. Älskar att se lite annat folk och sådär. Det som känns så jobbigt för tillfället är att jag inte riktigt har någon att luta mig mot, men alla kan alltid luta sig mot mig och prata om vad som är jobbigt och svårt. Skulle vara riktigt skönt att få tillbaka lite tacksamhet för omväxlingens skull. Det gäller inte alla dock :)..Men jag är jätteglad att de vet att jag finns här om det är något, för det gör jag vad som än händer. Det är en viss tröst!
Nästa helg kommer förhoppningsvis Anna hit och det ska bli skönt att träffa henne igen :D

Men även om allt har varit jobbigt ett tag så är det bara att se framåt. Det går inte att älta allt som händer, det händer alltid av någon anledning. Även om det är tungt för tillfället så får jag bara se framåt som sagt. Allt går ju i perioder också.. Jag förstorar upp det hela också eftersom jag inte mår så bra. Men jag får gå tillbaka till mig själv och fråga mig själv lite vad och varför det är som det är. Jag och mig själv hittar en lösning på det hela, det lovar jag mig själv, jag vill inte gräva ner mig totalt.. är ju i en speciell vecka i månaden, kan kanske va därför jag är extra känslig. Hoppas det.

Något som är kul är att jag ska ringa och boka biljetter till new moon. Om det inte redan är slut på platser. Ska gå med Carro, så det ska bli kul. Brukar inte hitta på något tillsammans men ska bli kul att göra det nu faktiskt. :)
Ikväll skulle jag egentligen umgås med några kompisar, men blir att sitta barnvakt åt lillebror istället, käka godis och nörda James Bond eller nån annan go film ^^. Får lite dåligt samvete att jag inte umgås med han eller beter mig bättre mot han. Lille broor :( <3. Skulle egentligen också med till mormor nu, men hann inte med.. så där får jag också dåligt samvete. har inte var med på ett bra tag, usch. Stackars lilla mormor. Det är ju inte för att jag inte vill träffa henne utan att det är så mycket annat. Får sånn ångest också. För några gånger sedan jag vär där hette jag Barbro. Haha. x) det var lite kul. Fast det kändes faktiskt. Blev lite depp. Fastr hon blir så glad när jag kommer med. Det kan jag tänka på själv om jag skulle vara i den situationen som mormor och vilja att vissa skulle komma och hälsa på men de va aldrig med. Måste tänka mer så, jag vill ju inte gärna bli bortglömd, inte för att hon är det men det kanske känns så. Förlåt vad mycket jag skriver, men det känns skönt att skriva lite när man känner för det liksom.

Nee nu vet jag inte riktigt, ska nog fortsätta med att plugga. Rätt gött om det skulle gå bra i skolan i allafall. Sen blir det att åka till stallet, till min lilla rutan :) <3 Har haft henne i två månader nu. Hämtade henne 28 augusti :).
Ska rida en sväng som man kan gå in på en ganska sådär lång sträcka som vi ska kö lite galopp och konditions träning på för lilla Rutis. Sen blir det lite spurt i sista backen på väg hem. Lite dumt eftersom det är på väg hem. Men jag varierar mellan skritt trav och galopp för olika gånger, hon lyssnar ju på mig iallafall. Hon ser det inte som en galopp backe än ^^. Älskar min tjuriga häst.
Tog ju vaccinet mot svinet hät om dagen. Fick alla biverkningar man kunde få, feber, ont i leder och körtlar, huvudverk och ont i armen som man tog sprutan i. Tänk om de sprutade in nått annat, va läskigt :S . man vet ju inte ärligt talat, man litar ju på dom.. Ne nu ska jag slut skriva!

Har gott :)

CiaoCiao


Jag vet, jag skulle sluta skriva, men fråga mig inte om bilden. Men jag tycker den är mysig. Där hade hon vart hos mig i kanske två veckor, så hon var relativt ny. RutisTutis. Nu har jag haft henne i två månader och de har varit den lyckligase och även krävande tiden i mitt liv, men det är så kul med ansvaret och veta att hon är bara min. Hon finns alltid där, är så skönt, även om hon är en jävla tjurig liten jävel ibland. Allt var bara lite krångligt och jobbigt i början men nu är det som sagt bara att se framåt:) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0