mörker, möörker och återigen mööörker!

Vart har solen tagit vägen. Det är bara en massa gråa tjocka moln på himlen som det öser en jävla massa regn ifrån, skitkul! Usch det var länge sen jag känder mig illa till mods och att jag hade ångest, det kommer tillbaka samtidigt som mörkret. Motivationen till stallet och allt försvinner.. Det blir snart bättre.. när ljuset kommer tillbaka vill säga, några månader kvar. Men som tröst till mig själv är det inte lika jobbigt som det brukar vara. Så mycket bra har hänt mig så jag är så glad över det! Det väger nästan över allt mörkt och jobbigt. Så har det varit mycket annat att tänka på liksom. :)<3

Nu var det längesen jag skrev igen.. Har inte så mycket att skriva. Rutan ska byta stall här snart. Ska vaccineras mot botolism först eftersom de har ensilage. Lill Rut! Ridningen går så mycket bättre nu, det är så kul. Snart kan jag rida i ridhuset hur mycket jag vill också. Det blir perfekt. På söndag kommer AnnaPanna hit, iih de ska bli så kul :). Men nu är det min tur att bli sjuk, kan ju knappt andas eftersom jag får förkylningsastma. Men har nog gott över tills hon kommer hit. Blir ingen ridning heller förns jag blir bättre. Blir aldrig bättre annars. Blir att longera idag istället så får vi se i morgon. Förövrigt är allt väldigt bra för min del, men för mina två vänner är allt lite upp och ner. Finns här som jag har sagt och som jag hoppas att ni förstår!. Efter regn kommer solsken ^^ tror det är så man säger! . men jag är lite trög så vad vet jag. Fast det är inte bara jag som är trög har jag märkt under den senaste tiden.. hrmhrm^^

Nej nu ska jag inte skriva så mycket mer även om jag vill. Jag är inte bra på att göra mig kortfattad :) Men nu snart ska jag i allafall till min älskade häst, som sparka efter mig igår.. sen blir det att nörda idol hemma hos persika :) <3

 

CiaoCiao


Kommentarer
Postat av: jessica

PUSS <33333

2009-11-29 @ 21:09:02
URL: http://carlstrom.blogg.se/
Postat av: jessica

PUSS <33333

2009-11-29 @ 21:09:23
URL: http://carlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0