The same song and dance..

Tjosan! Jag vill ställa min häst i lonnhyttan! :S . Jag vill verkligen det. Så jäva bra ridvägar och allt, trivs skitbra där också! :/ jaja.. Får väl stå ut tills jag skaffa körkort, men det går bussar dock. Men det kommer bli så mycket extra stress kanske men det skiter jag i xD. Jaja, jag får vara nöjd för det jag har.., snart har jag ridhuset när jag vill men vill även ha ridvägarna som inte finns i botorp, vad jag vet ialf. Har bara två broddar på rutisen nu också, duktigt gjort måste jag säga. men hur lätt är det, det kärvar ju bara fast. Lr inte på ena men i det ena hålet..så hon hade bara tre och det gick ju inte, vrickar föttera genom att bara stå på dom liks :S ujuj. jag och Rutan får starta ny sport, den som glider snabbast ner för backen vinner. :P Tror nog att vi skulle vinna i så fall =) Men det är fan inte det lättast att kruva i en gängtapp först när hon står och hänger med sitt ben så ryggen är nära på att pajja. Men det är rätt kul när det går bra! När skruvarna bara rullar i liksom! Blir överlycklig och skit solt över mig själv asså :D . min hääst <3 Nee asså jag kan prata i evigheter om min hästapolle men ibland blir hon också för mycket! :)

Ne nu ska jag troligen på stan snart, tänkte ge mig ut och springa, men gå ut på trappan och lukta i luften. Vafan äre? :S . Luktar som fan från sopptippen, trodde jag skulla kvävas! ..

jaja.. Hare gosigt, CiaoCiao :)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

det är klart du ska stå vid oss andra:D så kan vi rida tsm:d

2009-12-14 @ 21:40:13
Postat av: Jennifer

det är klart du ska stå vid oss andra:D så kan vi rida tsm:d

2009-12-14 @ 21:40:34
Postat av: Jossetuss ^^

haha jo det är sant, det måste vi görå då =)

2009-12-15 @ 20:25:16
URL: http://jjossann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0