rätt trött om jag får sägat sj :/

Tja!

Idag är en trög dag.. Gick upp kanske vid elva. rätt skapligt. Sen kom jag upp och skulle käka frulle, möttes av en hel ursinnig familj. Åtminstone en förbannad mamma. Jag  gick ner till min bunker till rum. Drog på musik somnade igen. Sen åt jag frukost när allt hade lugnat sig. Men fan i helvete vad damp hon hade idag. Så jag stack till stallet vid kanske 2.. så kom jag hem typ 6. Fråga mig inte varför det tar sådan tid. Men Becca och mimma var med och kollade i dag, Becca fick även provrida henne, barbacka dessutom ;D . Har blivit en barbacka person nu på senaste tiden.. Inte alls bra. Fast det är gött, då slipper man ta rätt på sadeln efter ridpasset .. hrmhrm.. Det var kul att se någon annan rida min lilla Rutan! Så fin är hon :) Tack becca. Hon kändes riktigt fin både före och efter att hon ridit. Hon har gått otroligt bra på senaste tiden, det är så himla kul! Det lönar sig att kämpa. Red på hoppbanan på julafton så fick hon galoppa ur sig mer eller mindre, men hon blir så stark så har hon inga broddar bak så jag vågade inte XD haha ! Var även inna på ridskolan och flumma idag innan jag gick hem :). Nej nu ska jag allt käka lite mat, ovanligt.. nej inte alls. Har även en ny mobil nu föresten efter jul. Mkt nöjd och världens goaste parfym, Christina aguileras nya! mmmh.

Vad mycket oviktigt jag skriver, jag skriver det som ploppar upp ur huvedet och därför det blir så krångligt och svårt att förstå kanske .. Men så kan det ju va..


Nu ska jag iallafall käka som sagt och sen dra till degerfors :)

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0