jadu, onsdag idag :)

Va uppe tidigt i morse, drog iväg till stallet, skrittade ut en sväng i det underbara vädret. Älskar det! :D Äntligen lite sol och kyla. Men det är väldigt halkigt dock, lite läskigt. Men min Rutan är bäst! Sen fick hon spruta för Botolism, hon skötte sig jättebra <3 :D . Så snart ska vi byta stall. På fredag ska jag träna för sussane med Rutan, och på söndag blir det troligen Km i dressyr.. hihi! LB:1. Så har jag och Becca kommit igång med att gymma! Riktigt stolta över oss måste jag säga. Så fick vi hjälp så man gör rätt och så fick vi typ ett träningsprogram att följa. Suveränt!
Något som inte är lika suveränt är att jag har spillt stearin på hela datorn, lr tangentbordet mer.. Jag överträffar mig sj ibland asså! Jag tänker inte så långt jämt. Men jaja så kan det vara!
Inget mer stall för mig i dag, gött! Blir att va med krulltotten ist.. alltid kul det med.. =). ne nu ska jag plugga vidare till provet i möra och försöka skrapa bort stearinen :S

CiaoCiao

Min sötasötasöta häst som är mer eller mindre bäst! och fluffig i sin lilla päls ^^ <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0