everybody is somebody's fool...

"Tänk att vara en snöboll
bli kramad och sen flyga genom livet tills man träffar den man smälter för"



Den är så gullig :)..

Ne nu hare blivit såhär igen. Jag sitter hemma istället för i skolan. Jag lovade mig själv att klara det här nu. Men vafan, det ändå skoldagarna består av är håltimmar och det blir rätt tröttsamt efter ett tag. Idag till exempel har vi bara haft två lektioner. Så jag skiter hellre i det. Inte så lätt att hoppa på cykeln och kämpa sig iväg när man har inte den bästa cykeln och när det är dm tjock snö ute. neej. Men snöön, jag älskar den :D Det finns inge mer romatiskt än det tycker jag, det är något speciellt. . på tal om annat så blir det att dra till stallet och rida ut en sväng.. ska bli så härligt, .. får se hur långt vi kommer, hon är ju inte alltid så possetiv min lilla häst. Men nuu ska vi rida ut.. Jag ska plöja mig igenom snön! :D Blir kanske den sista utridningen i Högeberg. Det är väldigt sorgligt men jag måste tänka praktiskt :) .Det kommer att bli superbra! .

Hejdå från mig till dig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0