should I risk it all ? ;S

Klockan är 12.57 en tisdag. Skulle vart i skolan nu. Men vad gör jag. Jo jag sitter hemma, i mitt rum, med ljus tända, lyssnar på musik och dricker varmt te.. eftersom jag har så svårt att övertala mig själv att göra något med mitt liv. Men jag kan inte ta mig iväg, jag vet inte varför, men har mått så jävla skit nu ett tag. Det har inte med någon att göra, har bara med mig själv att göra liks. Vad jag än gör så kommer jag aldrig kunna fly från mig själv.. Vet inte hur jag ska göra men jag måste ta itu med mig själv och mitt liv. känner för att försöka skaffa jobb, som det inte gör, sen hoppa av skolan. Eller ta ledigt resten av året och sedan hoppa på en linje jag är intressrad av.. Typ flytta någonstans, skulle vara riktigt gött! Orkar inte med allt, men som sagt är det mig själv jag försöker flytta ifrån men det kommer aldrig att gå. Kommer bli samma sak där i så fall. Det jag blir så lessen på är att jag vill ju orka med skolan, hästen, kompisarna och allt annat. Jag vill ha ork kvar att va trevlig mot familjen, va en bra syster och dotter liksom. Men jag vänder alla emot mig på det här sättet. Jaja, ska kanske inte skriva det på min blogg, men det känns skönt att skriva av sig lite för att få mig själv på bättre tankar och kanske tänka till lite. Få se det från en annan synvinkel. Min familj ställer alltid upp när det är något, lr ja, när jag behöver dom finns de där i allafall och det är så skönt att veta det. Men jag visar ingen uppskattning tillbaka, har svårt att visa mina innre känslor när det gäller allt.. Så glad att jag har dom personerna jag har runtomkring mig och jag uppskattar dom även om jag inte visar det jämt. Försöker visa det genom att va en bra kompis bl.a ialf :) .
När jag kommer in i de här mörka perioderna får jag inte glömma allt bra. Har världens bästa häst också som jag blir lika glad av att se varje dag och som snart kommer stå bara 1 km från mitt hus. :D iih! .

Lite annan uppdatering här då:

Var med på km med min hästelihäst i söndags. Gick inte alls bra med tanke på poäng osv men jag var skitnöjd. Red igenom henne efteråt i ridhuset, ska ju passa på.. Fan va fint hon gick då. Men inte inne på banan. Men det var ne rolig grej för både mig och Rutan. Så var både mamma och pappa där. Känder så kul att de visar lite intresse, uppskattar det väldigt mkt :) <3 Sen kom jag hem och det var jättemysigt hemma, men lite julstämning och god maat och fika .. mmm <3 Rutan fick också massa godis och mat innan jag åkte hem, sötan! Sen fick hon komma ut i hagen igen. Så glad är hon:D <3





Älskade häst <3

ignorera min stil, ett råd bara :S

 


 




Kommentarer
Postat av: Elin<33

känner du som heter sandra och rider där du rider?

2010-07-17 @ 20:09:48
URL: http://bbillkkaulitzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0