".. andra säger att lyckan, den finns i ett ögonblick"

Fan vad jag skriver nurå ;).

Så kan de va!. Det är kallt ute så jag tror jag dör, men älskart. Har fröse på nu också. I morrn flytta vi Rut till kgas kommun. Var ju degerförska innan min lilla rut, så kan de ju inte va ;S.. Nejdå, men ska bli riktigt gött med ridhus nu och allt, går inte att ge sig ut nu. Halv storm samtidigt som det är svinkallt. Inte bra. Eller det går väl om man vill men jag ville inte. Hade lite mys och pyssel med min häst i stället. Hon stod till och med helt stilla och löst i stallgången, tills hon fick syn på en höpåse. ooh hon är så söt. Usch de va lite sorgligt att säga hejdå till stallet och folket. Blää på det. Men kanske kan ställa henne där i framtiden sen =).. vem vet.

Ne snart äre jullov, måste göra klart allt som ska vara inlämnat, herregud. Det är ju inte de små grejjerna heller.:O Neejj jag vill bara somna så att jag kan åka till nya stallet och fixa och dona för att sen lasta rutis och alla andra grejorna :D iih .. fast lite läskigt också måste jag säga :/ . :D

Kramis!

Kommentarer
Postat av: Becca

de är bra jossan att du bloggar mycket¨^:)<3

Kram på dig<3

2009-12-19 @ 08:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0